  • Data: 2017-06-16 09:01:18
    Temat: Re: WD Blue 3TB 5400RPM - opinie?
    Od: ww <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-12 o 22:30, elmer radi radisson pisze:

    > No to lipa. Niezbyt przekonujaco brzmi jako pomysl na dysk systemowy,
    > w tym przypadku do pracy jakies 16h codziennie, skoro pod spodem
    > jest green. Wychodzi na niezle fiasko, skoro pozostawili w ofercie
    > 1TB Blue 7200, a zeby kupic 3TB 7200k trzeba kupic Blacka ktory
    > bedzie za drogi i za halasliwy. Jak dla mnie to spora wyrwa w ofercie.

    Czy te dyski 5400 się chociaż zbliżają wydajnością do 7200? Ja mając
    już system na SSD też potrzebowałem jakiegoś większego między
    innymi na wirtualne maszyny. Wziąłem najszybszego BLACKa jaki był
    dostępny. Teraz będę zmieniał to chyba na jakiś szybki SSD bo
    tak się nie da pracować. Dyski mechaniczne to ogólnie przeżytek
    ale system i maszyny wirtualne na jednym dysku mechanicznym
    (i to jeszcze nie z najwyższej półki) to już pomysł TRAGICZNY.