  • Data: 2017-06-14 18:25:09
    Temat: Re: WD Blue 3TB 5400RPM - opinie?
    Od: Doxent <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-12 o 15:08, elmer radi radisson pisze:
    > cześć,
    > trochę się ździwiłem jak zobaczylem WD Blue ale 5400RPM. W niezłej cenie
    > można kupic 3TB (model WD30EZRZ). Czy ktoś wie jak spisuje się jako
    > systemowiec w desktopie? Trochę mnie speszyła mniejsza prędkość obrotowa

    Swego czasu montowałem takiego kompa z i5 4690 ale bez ssd i pracuje to
    beznadziejnie wolno. W ogóle odpalenie 7-ki na 3TB dysku to masakra i
    trzeba nieźle kombinować by poszło.
    Lepiej już kupić nawet od biedy jakis WD VelociRaptor poleasingowy za
    około 100 zł i dać jako systemowy a tego 3TB tylko na magazyn bo do tego
    sprawdza się doskonale. Takie rozwiązanie SSD może nie pobije
    wydajnością ale będzie dużo lepiej i sporo taniej. Nawet klasyczny WD
    Blue 1TB EZEX chodzi przy tym 3TB jak burza i niewiele gorzej jak z SSD.