    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Mon, 27 Oct 2014 01:22:39 -0700 (PDT)
    Subject: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    From: v...@g...com

    W dniu niedziela, 26 października 2014 18:43:42 UTC+1 użytkownik ApostatA napisał:

    > e tam włam, zwykły skimming. Mam nadzieje ze zblokowałeś kartę bo
    > wkrótce Ci wyczyszcza konto a jak masz dopuszczalny debet to wiadomo,
    > beda ciagnąć do odrzucenia transakcji.

    "Skimming":
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Skimming
    http://tinyurl.com/nwcyudb
    http://kryzysowo.pl/skimming-przestepcza-dzuma-xxi-w
    ieku/
    czyli przestepca FIZYCZNIE montuje nakladki na bankomacie, na slot do karty, ew. na
    klawiature bankomatu oraz kamerke u gory (do czytania wklepywanych kodow PIN)?

    Ale wtedy tenze przestepca pozna kod PIN oraz strukture mojej karty debetowej co
    umozliwi mu jej sklonowanie, czy tak? Wiec tak jaby mial moja karte bankomatowa z
    kodem PIN, tak?

    Ale czy przy pomocy karty DEBETOWEJ w ogole da sie robic przelewy przez Internet? I
    to jeszcze miedzynarodowe?
    Czy da sie placic za uslugi oferowane przez serwisy internetowe?

    P.S. Podkreslam, ze NIE MAM karty KREDYTOWEJ, a zadnych numerow karty debetowej nigdy
    nikomu nie podawalam ani przez Internet ani w tzw. realu.