    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Waze - to w ogóle działa?
    Date: Tue, 6 Aug 2019 18:41:59 +0200

    W dniu 05-08-2019 o 23:57, r...@k...pl pisze:
    > Próbowałem wyznaczyć sobie ostatnio trasy, bo widziałem kiedyś że można wpisać
    > w program jakie winiety zagranczne posiada się (tak jakoś wykoncypowałem, że
    > nie będzie prowadzić po drogach jeżeli jakiejś winiety nie wpiszę).
    >
    > Ale ten program w ogóle działa? Z Wrocławia do Gdyni potrafi wyznaczyć, ale do
    > Budapesztu to "serwer tras niedostępny". Coś tam się udało wyznaczyć grzebią w
    > opcjach, ale teraz zdechło na amen.
    >
    > I to ma być świetny program?
    >
    > Ps. Potrafi w ogóle wyznaczyć trasę od-do ?

    Przejechałem na nim z Chorwacji do Polski, gdy mi się skończyła testowa
    licencja na Sygica.

    Działa i to nie najgorzej, choć przypadki o których piszesz też mi się
    zdarzały.
    Mogło to mieć związek z tymi winietami, bo też próbowałem w nich grzebać
    (dla Słowenii).

    Przywróć ustawienia początkowe winiet, to może zadziała.
    Względnie może to jakieś czasowe zwiechy na serwerze.