    From: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Widać że Pan nie z Radomia ...
    Date: Sun, 24 Aug 2014 16:29:06 +0200

    On 24/08/14 16:10, P.B. wrote:
    > w McDrive też tak robisz? :)
    >
    > Nie tankowałem w Statoil 123, ale w na podobnych stacjach Auchan i Tesco

    W McD, Auchan/Tesco czy na autostradach taka jest zasada że się nie
    wysiada, i tak jest zbudowane okienko. To raczej wyjątki, nie reguła.
    Tymczasem w Radomiu (na Żółkiewskiego vel obwodnica) okienko jest
    zbudowane tak, że nie dość że trzeba by nieźle zawinąć, to się
    przyblokowuje dystrybutor. No może można podać gotówkę przez okienko,
    ale czy wygodnie to nie próbowałem. Nie pamiętam ile miejsca jest na
    Czarnieckiego vel DK7.
    Shelle ex-Neste mają budkę w którą i tak nie wjedziesz, do kasy za
    regałami trzeba dojść. Te bez budki nie mają pracownika.

    Zresztą, co znaczy "stacja samoobsługowa"? Generalnie samemu się leje,
    dość wyjątkowe jest jeśli krąży pracownik i oferuje pomoc w trzymaniu
    pistoletu.

    --
    Alf/red/