eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaWielkość kół w wielkich wywrotkach. › Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <pcs0v0$ptj$1@node2.news.atman.pl> <HBhIC.47527$jK6.11917@fx13.ams1>
    <z1zjngiqgkgu$.144iwkqjzslup.dlg@40tude.net>
    <AkpIC.123238$lj.57646@fx05.ams1>
    <5af2b894$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <xbzIC.51033$hf4.32721@fx19.ams1>
    <5af2cd36$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5af2d624$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5af2ec12$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5af3015f$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <SdMIC.128820$NJ5.1745@fx18.ams1>
    In-Reply-To: <SdMIC.128820$NJ5.1745@fx18.ams1>
    Subject: Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
    Date: Thu, 10 May 2018 17:48:57 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 22
    Message-ID: <5af469ee$0$31352$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.151.254
    X-Trace: 1525967342 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31352 83.26.151.254:55308
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:40891
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:SdMIC.128820$N...@f...ams1...
    On 2018-05-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Nie o to chodzi. Koniec obcasa generuje jednak tych 30 atm, i
    >> asfalt
    >> plynie.
    >> A klocek bieznika opony generuje 2.4atm, bo ja tak pompuje.

    >Przy nominalnym cisnieniu w oponie 2.4atm z pewnością tyle nie
    >generuje.

    >Cos Ty sie uparł na to cisnienie :) To już dużo lepsze przybliżenie
    >będzie z ciężaru pojazdu przy stałej (założonej) geometrii styku
    >opony z
    >podłożem.

    Najlepszy szacunek tej geometrii styku bedzie z cisnienia powietrza,
    i znow wracamy do poczatku, a Ty mi zarzucasz, ze sie upieram :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: