    Date: Wed, 23 Jul 2014 11:37:59 +0200
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wiznet W5100/W5500 w amatorskich konstrukcjach

    W dniu 2014-07-23 10:38, Elektrolot pisze:

    > Możesz zalać polem masy.

    Tak to jest robione również w projektach komercyjnych?
    W jakim celu tak właściwie zostały rozdzielone masy? W końcu projektanci
    ENC28J60 nie zastosowali takiego rozwiązania.
    W przypadku zalania polem masy nie ryzykuję pojawieniem się jakichś
    problemów (np. stabilność działania, gubienie pakietów)?

    > Użyłem W5500 w projekcie jakieś pół roku temu i nie ma żadnych
    > problemów. W5100 bym sobie odpuścił.

    Sęk w tym, że mam jedną albo dwie sztuki w swoich "zapasach" (kupione
    przy okazji jakiegoś większego zamówienia w TME, z myślą o
    przetestowaniu w przyszłości). W5500 musiałbym dopiero zamówić.
    W5100 posiada niby do niczego mi niepotrzebny interfejs równoległy,
    przez co zajmuje więcej miejsca na płytce (LQFP80) i wymaga więcej
    lutowania, ale jeśli już jest pod ręką...
    Poza tym układy są chyba mocno podobne do siebie.