    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wiznet W5100/W5500 w amatorskich konstrukcjach
    Date: Wed, 23 Jul 2014 20:55:34 +0200

    news:lqovil$a7d$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > A jakie znaczenie mają rezystory 150om pomiędzy RX+ i RX-,
    Nie wiem dlaczego ktoś rozdzielił obciążenie 100om (50+50) na obie strony
    traf. Może to ma jakieś znaczenie jak się założy, że trafa nie są idealne
    tylko mają jakieś indukcyjności rozproszenia. A może wejściom jest lepiej
    jak są dla DC słabiej połączone niż przez 50+50 (jeśli ta teoria, że 6.8n są
    po to aby nie było bezpośredniego połączenia dla DC zawiera coś z prawdy).
    Tak czy siak tylko gdybam.

    >dwa rezystory
    > 75 omów podłączone do środkowych wyprowadzeń uzwojeń transformatora
    > separującego, oraz kondensator 4,7 nF/2kV?

    Zauważ że (50||50)+50=75.
    Hasło: Bob Smith termination. Ale nie wnikałem głębiej aby coś więcej
    napisać.
    Po jaki gwint jest 4,7nF/2kV - nie mam pojęcia. Ktoś zakłada, że na liniach
    sygnałowych może mieć przepięcie względem ekranu kabla, bo CGND to chyba z
    ekranem kabla połączone.
    P.G.