    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wyczynowe ferryty
    Date: Thu, 8 Nov 2018 16:14:04 +0100

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale czego oczekujesz? Że będziemy ściągać na magazyn tysiące rodzajów
    > drogich rdzeni w tysiącach sztuk, żeby Piotr Wyderski mógł kupić 5
    > sztuk, których akurat poszukuje?

    A czy ja gdziekolwiek napisałem, że czegokolwiek od was oczekuję?
    Wiem, że macie 3C94 oraz 3F3 i sprzedajecie je w detalu, to wszystko.

    > Skoro nawet producent nie ma ich w magazynie a nawet jak ma, to z
    > trudem udaje się wydębić _NAM_ próbki, to skąd mamy mieć nietypowe
    > rdzenie?

    Rzuciłeś się na mnie, jakbym Ci kazał je sprowadzać. Zluzuj.
    Żyjecie z robienia masówki, to i materiały macie w gatunku
    masowym, to oczywiste.

    > Czyli niedawno zamówili pod kogoś, kto chciał dużo.

    Niekoniecznie, bo MOQ mają 200 i wielokrotności. Ani to mało, ani dużo.
    To są światowi dostawcy, więc możliwości wyciągania małych porcji od
    producenta mają znacznie lepsze niż Feryster. I za to się potem płaci,
    np. 14 zł. netto za połówkę rdzenia, a nie 2,58 jak w Ferysterze (w tej
    cenie macie E38).

    > Ale co chcesz zrobić?

    Mniej więcej takiego cudaka, jak na rys. 5:

    https://www.psma.com/sites/default/files/bloom_pesc_
    paper.pdf

    Główna przetwornica ma mieć ~700W i sprawność ~97%,
    ale mają być jeszcze dwa synchroniczne buck-boosty
    o podobnej mocy. Za dużo osobnych cewek, za mało 3D.

    > Są proszkowe kształtki też.

    Wiem, mam kilka rodzajów E. Ale one nawet nie są blisko
    takiego stosunku objętości do przekroju, jak planary.

    Pozdrawiam, Piotr