-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 01 Nov 2014 14:41:09 +0100
From: MarcinJM <m...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.2) Gecko/20120216 Thunderbird/10.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wydajnośc sprężarki klimy w zalezności od obrotów
References: <m322mn$sqs$1@node2.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<m32kuu$f7r$1@node2.news.atman.pl>
<5454d9a6$0$18093$65785112@news.neostrada.pl>
<m32m2u$gha$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <m32m2u$gha$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <5454e2dd$0$18091$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-5-173-72-4.play-internet.pl
X-Trace: 1414849245 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18091 5.173.72.4:3886
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548426
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-11-01 14:09, Sebastian Biały pisze:
> Zgadza sie, jednak uzyskanie 2kW mocy mechanicznej jest raczej możliwe,
> projekty amatorskich elektrowni wiatrowych zakładają moc elektryczna na
> poziomie 1kW. Nie chodzi o grzanie, a dogrzewanie. Więc moge mieć
> mniejszą moc. Pytanie czy sprężarka napedzana "powoli" w ogóle cokolwiek
> spręża. Jak mówie, to luźny pomysł, prawdopodobnie bez sensu, szukam
> argumentu przeciw bo bedzie mi to chodzić przez rok po głowie :/
Na moje oko sprężarka nie dopręży czynnika, wiec skuteczność rozwiązania
będzie dramatycznie mała.
1kW przy zapotrzebowaniu kilka kW może po prostu nie pozwolic wiatrakowi
kręcić sie w ogóle.
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510 http://www.supervw.com.pl
kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"
Następne wpisy z tego wątku
- 01.11.14 20:06 Irokez
- 02.11.14 12:57 Adam
- 02.11.14 17:00 Sebastian Biały
- 02.11.14 20:04 Irokez
- 02.11.14 20:39 Sebastian Biały
- 02.11.14 21:14 Irokez
- 02.11.14 21:18 Tomasz Pyra
- 03.11.14 00:14 k...@o...pl
- 03.11.14 19:50 Sebastian Biały
- 03.11.14 19:59 k...@g...com
- 03.11.14 20:24 Sebastian Biały
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=