    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
    Date: Tue, 12 Feb 2019 20:50:11 +0100

    > Przeczytałem twój opis chłodzenia i zapomniałem o tym :) A masz bierne
    > chłodzenie 125-watowego procka. Mógłbyś zrobić zdjęcie wnętrza kompa i
    > gdzieś powiesić?

    Procek 125W to nie jest taki, który non-stop tyle pobiera. Przez 99.9%
    czasu nie korzysta z takiej mocy. U mnie jest to wielki radiator z dużym
    wiatrakiem, który rzadko kiedy się uruchamia. Płyta główna nim steruje i
    włącza tylko w razie potrzeb i nigdy na pełne obroty.

    Karta graficzna NVidia GE Force GT 640 Silent nie ma wentylatorów.

    Tutaj odpiszę na temat lagowania jakie obserwowałem na nieco niższym
    modelu karty (też bez wentylatorów). Przy dwóch monitorach 1920x1200 i
    przeciąganiu jakiegokolwiek okienka między nimi, nawet File Exploratora,
    obserwowałem liczne zacięcia. Nie trzeba Photoshopa mieć wcale. Czasem
    było tak, że tło okna nie nadążało za jego ramką. Mało tego, oba
    monitory zostały skalibrowane sprzętowo i to pogorszyło sytuację. Efekt
    był taki, że gdy szybko przeciągnąłem okienko tak, aby w połowie było na
    każdym z monitorów, to jedna z połówek miała przez ok. 0.5s inny, nie
    uwzględniający kalibracji, kolor. To akurat pikuś. Gorsze było to
    powyższe. Ale zapewne ten właśnie efekt doświadczasz.

    Ile masz pamięci na tej wbudowanej, że dawała radę?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek