  • Data: 2019-02-12 21:18:10
    Temat: Re: Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Feb 2019 20:50:11 +0100, Marek S napisał(a):

    > Procek 125W to nie jest taki, który non-stop tyle pobiera. Przez 99.9%
    > czasu nie korzysta z takiej mocy.
    To jednak nie masz biernego chłodzenia procka :)

    > Ale zapewne ten właśnie efekt doświadczasz.
    Nie sądzę. Oceniałbym to zjawisko jako ficzer Minta raczej. Kiedyś jak
    mi się przypomni, podłubię w ustawieniach managera okien i sprawdzę bo
    to chyba jest programowe "klejenie" okien do krawędzi ekranu.

    > Ile masz pamięci na tej wbudowanej, że dawała radę?
    Nie mam pojęcia. IMO karta on-board sama sobie przydziela jakąś część
    RAM-u. Ale ile to jest, nie wiem i nie wiem jak ustalić :)
    Cały RAM to 4 GB ale rzadko zajętość dobija połowy.

    --
    Jacek
    I hate haters.