  • Data: 2019-02-12 23:02:50
    Temat: Re: Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.02.2019 o 15:22, Marek S pisze:
    > Witam,
    >
    > Czas na zmianę sprzętu. Obecnie korzystam z procka AMD 8350 4GHz, 16GB
    ten procek wg passmarka ma prawie 9 tyś punktów
    > Chciałbym kupić sprzęt znacznie szybszy. 2-3x będzie ok. ciężko będzie w normalnych
    pieniądzach. ktoś tu ostatnio szukał jakiegoś
    konkretnego procka który kosztuje 1600zł i w pasmarku miał "zaledwie" 16
    tyś punktów. więc jeśli w Twoich zadaniach któryś nie jest ewidentnie
    "zbugowany" to będziesz miał ciężko i drogo osiągnąć cel. ja bym radził
    szukać przyczyn lagów gdzie indziej.
    ToMasz