  • Data: 2018-09-17 21:05:26
    Temat: Re: Wykrywacz metalu
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Sep 2018 11:48:19 -0700, sczygiel wrote:
    > Ale poza narzekaniem watkotworca nic lepszego nie dostal. Troche wstyd
    > dla grupy.

    Być może dlatego, że rozwiązanie problemu nie jest elektroniczne?

    Jeśli chodzi o klucze do domu i problem "nie umiem wejść", to znam
    rozwiązanie: klucz schować pod wycieraczką. Ew. pod doniczką, kamieniem
    czy jakimkolwiek innym dyskretnym miejscu. Sam stosuję podobny sposób,
    niejako na wszelki wypadek. Robię tak od kiedy onegdaj wracałem do domu
    ze szpitala po nieprzespanej nocy porodowej, i przed domem spostrzegłem
    się że klucz do domu zostawiłem... właśnie w szpitalu, a ściślej w
    torebce żony. A do szpitala 50 km. Problem rozwiązałem wówczas piłą
    spalinową, wykrawając sobie wejście w bocznych drzwiach domu (które i tak
    planowałem wymienić, więc szkoda niewielka).

    Mateusz