  • Data: 2018-09-17 20:55:13
    Temat: Re: Wykrywacz metalu
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Sep 2018 20:32:04 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Ja ciąglę szukam czegoś, co wcześniej gdzieś położyłem, a nie pamiętam
    > już gdzie. Ale nie dotyczy to kluczy. I paru innych rzeczy. To tak dla
    > uściślenia.

    Też mam ten problem (i też nie dot. kluczy, prawa jazdy ani kart
    płatniczych). Ale problem sam w sobie niezwykle uciążliwy - i sporo
    kosztujący czasowo. Kiedyś starałem się zorganizować tak: wszystko
    wkładałem w kartoniki, na każdym kartoniku numerek. Każdy element
    kartonika wpisany w bazę danych (PC-File wtedy używałem), baza zawierała
    informacje o elemencie, takie jak cena/data zakupu, rozmiary itp, oraz
    numer pudełka w którym się znajduje, ew. także lokalizację samego pudełka
    (strych/piwnica/szafka pod zlewem). I działało to bardzo sprawnie
    przez... może 2 tygodnie. Potem znów się rozleniwiłem, przy grzebaniu w
    pudełkach nie uaktualniałem bazy danych i bałagan wrócił. Do dziś nie
    rozwiązałem tego problemu. Myślę nad powrotem do bazy danych, może tym
    razem jak się zepnę to się uda.

    Mateusz