  • 21. Data: 2014-12-17 21:14:04
    Temat: Re: Wyniki GeForce GTX 770 w 3DMark
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 15/12/2014 18:33, Borneq wrote:

    > http://i.imgur.com/szCno3C.png

    Już Ci pisałem w innym wątku.
    Ten port, w którym masz kartę to PCIe 2.0 do tego w tej konfiguracji
    tylko x4. Jest to widoczne na tym screenie. Najprawdopodobniej to zamula
    kartę.
    Przełóż kartę do drugiego PCIe (3.0 x16) i wtedy zrób testy.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 22. Data: 2014-12-19 07:50:31
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-15 o 19:25, Borneq pisze:
    > Test ogniowy powoduje błąd, badałem tylko test SkyDriver i porównywałem
    > z innym gtx770 z tym testem, poza tym patrzyłem na GPU-Z.

    W końcu przełożyłem na najwyższy slot, co wymagało reinstalacji Windows,
    ale nic nie pomogło. Ostatni wynik to 4954 punkty w 3dMark w SkyDriver

  • 23. Data: 2014-12-19 09:52:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 19 Dec 2014 07:50:31 +0100, Borneq napisał(a):

    > W końcu przełożyłem na najwyższy slot, co wymagało reinstalacji Windows,
    (ciach...)

    Że co!?!??!

    [ Paranoja też jest sposobem na życie. ]
    [ (Murgen, Glen Cook "A imię jej ciemność") ]

  • 24. Data: 2014-12-19 13:56:04
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 13 Dec 2014 21:17:11 +0100, Borneq napisał(a):

    > Co może być nie tak? Najpierw zainstalowałem sterowniki z płytki, potem
    > najnowsze ściągnięte i restart kompa. Czy to sprawa dużej rozdzielczości
    > 1920x1050 czy też rozdzielczość została już uwzględniona?

    To jest nowa karta ze sklepu? Czy moze "okazja" z serwisu okazyjnego?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 25. Data: 2014-12-19 14:10:39
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-19 o 13:56, R.e.m.e.K pisze:

    > To jest nowa karta ze sklepu? Czy moze "okazja" z serwisu okazyjnego?

    Na Allegro za 500 zł

  • 26. Data: 2014-12-19 17:02:08
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-12-19 o 14:10, Borneq pisze:

    > Na Allegro za 500 zł

    Czy tylko ja mam wrażenie, że marka i symbol karty są tu wielką
    tajemnicą ściśle kontrolowaną przez co najmniej Pentagon lub tym podobne
    instytucje?
    Jeśli tak to nadal twierdzę że jest to malowanka/podróbka.

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2014-12-19 17:07:23
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-19 o 17:02, Irokez pisze:
> [...]
    > instytucje?
    > Jeśli tak to nadal twierdzę że jest to malowanka/podróbka.

    wiem tyle że to miała być nVidia GTX 770

  • 28. Data: 2014-12-19 17:20:14
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-19 o 17:07, Borneq pisze:

    > wiem tyle że to miała być nVidia GTX 770

    Znalazłem podobne do mojej z wyglądu i zastanawiająco niskiej cenie:
    http://xurl.pl/ee37
    http://xurl.pl/ee38
    (krótki url bez rozszerzenia)

  • 29. Data: 2014-12-19 18:18:54
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-12-19 o 17:20, Borneq pisze:

    > Znalazłem podobne do mojej z wyglądu i zastanawiająco niskiej cenie:
    > http://xurl.pl/ee37
    > http://xurl.pl/ee38
    > (krótki url bez rozszerzenia)

    Masz lepszą malowankę w takim razie, bo na aukcji mają 128 shaderów ;)
    Ale mogłeś i tak kupić taką co pisze GPU: GK110 - czyli GTX 780
    przedstawiającego się jako GTX 770.
    Ale czad, poszukać może już ktoś zrobił wersję 9999 shaderów i GPU: GK999

    --
    Irokez

  • 30. Data: 2014-12-19 18:59:57
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-12-15 o 19:33, Borneq pisze:

    > http://i.imgur.com/szCno3C.png

    wiki twierdzi ze ta karta powinna mieć szynę 256 bitową a nie 128. GPU-Z
    powinien pokazywać coś takiego:
    http://img1.mydrivers.com/img/20130517/92a01c4c74014
    a03afdb860772d7c815.jpg

    --