  • Data: 2018-01-23 09:16:29
    Temat: Re: Wypadek
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --To że w pojeździe z kamerką jedzie jakaś malapeta, to nie ulega wątpliwości.

    a babka (ta z dzieciakami w skodzie) miala pecha ze na nia trafila pomyslmy wiec jak
    mozna bylo uniknac tego zdarzenia

    --Zaraz mnie tu okrzykną kapelusznikiem, ale uważam że 140km/h to jest wystarczająca
    prędkość na autostradę i byłbym za tym by wprowadzić fotoradary z odcinkowym pomiarem
    prędkości tamże.

    kapelusze do Skandynawii :-)

    --Skoro nic mu się nie stało to raczej nie, weźmie nowa furę w leasing i dalej
    jazda!

    mnie troche dziwi zachowanie policji ktora daje 500+ przy jezdzie w stylu GTA :-) tak
    jadac niestety trzeba sie liczyc z trupami