  • Data: 2018-01-23 10:08:25
    Temat: Re: Wypadek
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > jednak można mniemać, że została do tego przyłożona ręka.

    Czy my oglądaliśmy ten sam film???
    Po pierwsze
    Przepuściła citroena który jechał lewym pasem
    Potem zjechała na prawy żeby TIR spokojnie mógł wjechać na ciąg główny
    Potem znowu zjechała na prawy żeby przepuścić jakieś auto które śmigneło
    I do poprzedzającego zaczeło się zbliżać
    Wiec zjechał znowu na lewy pas.

    Wiec to nie jest tak że prowadzący był przyklejony do lewego pasa.
    Przepuścił dwie osobówki z lewej i z prawej tira.

    <ironia on>Przecież BMW mogło polecieć awaryjnym pasem? <ironia off>

    Ja na A4 juz miałem dwie historie w tym roku że gościom się tak spieszyło że mimo że
    lewy w ZIMIE jechał 120km/h to oni stwierdzili że pojadą awaryjnym 140km/h+

    Ja uważam że gość od BMW miał ogromne szczęście 2 sekundy później
    odpowiadał by za morderstwo.

    Wiec jeśli kierowcy BMW mają zasadę że można szybko i bezpiecznie
    to ja jako tata który przepuścił trzy samochody (w ciągu 45 sekund)
    proszę aby uszanownowano moją zasadę że można wolno i bezpiecznie na autostradzie
    zwłaszcza że jest zimia i to że autostrada jest czarna to nie znaczy że nie jest
    ślisko.
    I nie zgadzam się że to jest chociaż jakaś część mojej winy.

    Przecież kierowca BMW mógł jechać jeszcze szybciej i jeszcze bezpieczniej dzieki
    czemu mógłby wykonać zaprezentowany manewr w o wiele bezpieczniejszych warunkach.
    Albo mógł wcześniej wstać i wtedy nie musiałby się spieszyć.