  • 91. Data: 2013-12-16 23:49:46
    Temat: Re: Wywiad ze mną :)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I tych 460 indywidualistow sie jakos dogada ?
    > Watpie :-)

    No to na cholere ich tam 460? Niech bedzie sam premier, bedzie to samo tylko,
    ze taniej.

    Jezeli sie dogada 460 inwidualistow to znaczy, ze cos jest dobre bo zdobylo
    uznanie wiekszosci, jezeli nie to praca nad kompromisem albo zarzucenie
    pomyslu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 92. Data: 2013-12-16 23:51:58
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 16.12.2013 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > I tych 460 indywidualistow sie jakos dogada ?
    > Watpie :-)

    Ale po co mieliby się dogadywać, parę lat stabilizacji, bez sraczki
    legislacyjnej. Skąd to przekonanie że w parlamencie ma być jednomyślność?
    No przynajmniej większości, niech się tam nawet biją, reszta będzie miała
    spokojniej.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 93. Data: 2013-12-17 00:03:12
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 14.12.2013 18:48, (Tom N) pisze:
    > LEPEK w

    > I drugie tyle na herbatki do komendanta...

    Jacy wy głupi jesteście. Aż policzyłem, bo na FV za paliwo pisze zawsze
    stan licznika. Dokładnie w dwa lata, od momentu kontroli do czasu
    prawomocnego wyroku zrobiłem 227000 km. To program na żywo był, dane
    były szacunkowe (nie liczone) i wkradło się nieprecyzyjne zdanie, ale
    zakompleksieni "hejterzy", którzy do policjanta mówią per panie władzo i
    całują go w dupę muszę sobie popisać. Najpierw zrób coś, potem krytykuj.

    Nie pozdrawiam

    --
    anacron
    aba/

  • 94. Data: 2013-12-17 00:11:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-16, anacron <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > prawomocnego wyroku zrobiłem 227000 km. To program na żywo był, dane
    > były szacunkowe (nie liczone) i wkradło się nieprecyzyjne zdanie,

    Hmmm, to z jezdzenia po sadach i robienia zadymy z FR zrobiles sobie
    dzialalnosc, ze paliwo na FV kupujesz?

    > ale zakompleksieni "hejterzy", którzy do policjanta mówią per panie
    > władzo i całują go w dupę muszę sobie popisać. Najpierw zrób coś,
    > potem krytykuj.

    Juz sobie nie dopowiadaj, bo robi sie to zalosne. Nikt tutaj nie nie staje
    za policja tylko przeciw bajkom ktore pleciesz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 95. Data: 2013-12-17 00:31:22
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-12-17 00:03, anacron pisze:

    > Jacy wy głupi jesteście.

    ROTFL

    > Aż policzyłem, bo na FV za paliwo pisze zawsze
    ^^^^^
    Wszyscy są głupi, tylko cymbał motyliński mający elementarne
    problemy z wysłowieniem się zarówno w mowie i piśmie w języku
    ojczystym jest mądry.

    Komendant powinien ci jakiś dodatek pierdolnąć na wieczorach
    herbacianych ... za kilometraż.

    > Najpierw zrób coś, potem krytykuj.

    No jasne. Walnij herbatkę u komendanta i pokalecz język rodziców.

    > Nie pozdrawiam

    Bo nie masz kogo. Od lat.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 96. Data: 2013-12-17 01:44:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Dec 2013 23:30:23 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > A jak mamy w Senacie?

    a Senat nie stanowi prawa, to sie nie musza dogadywac :-)

    > Czy bardziej bezpośrednia ordynacja coś zmienia?

    pare rzeczy. np prowadzi do wyksztalcenia systemu dwupartyjnego.
    Co samo w sobie nie jest takie zle, tylko ze gdzies po drodze znikaja
    inne punkty widzenia.

    J.

  • 97. Data: 2013-12-17 07:07:52
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-16 23:24, AZ pisze:

    > Ale w sensie, ze co? Uwazasz, ze kierowcy to uczciwsi ludzie niz
    > obecni przy korycie?

    Nie. Mogą być tacy sami. Ale ci przy korycie będą ponosić bezwzględną
    odpowiedzialność że za zdradę, działalność na szkodę, kurewstwo i
    przekręty banicja w samych skarpetach z cała rodziną.

    > Kogo proponujesz na szefa? Nowaka czy moze generala GITD? Obaj jezdza
    > :-)

    Przy tak postawionej poprzeczce będzie ciężko o chętnego.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 98. Data: 2013-12-17 07:36:31
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-16 23:11, AZ pisze:

    > Dojebala mi podatkow :-) Zadna partia nie zrobi niczego dobrego bo aktualna

    Nie jestem sympatykiem PiSu (fuj!), ale PiS zdjął PoSiD w 1. grupie.

    > partia to jakis chory twor. Po co w tym sejmie siedzi 460 ludzi jak partia

    Żeby skuteczniej kraść.

    > lub koalicja ktora ma wiekszosc musi glosowac tak jak powie szef bo inaczej
    > dyscyplina, afery, itd.? Jako takim rozwiazaniem wydaja sie JOW-y.

    Też byłbym za JOW, ale podniesie się krzyk. Wyobraź sobie teoretyczną
    sytuację, że w całym kraju po równo, w każdym okręgu PO ma 60% poparcia,
    a PiS 40%. Przy JOW wszystkie mandaty dostaje PO.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 99. Data: 2013-12-17 08:57:57
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

> [...]
    > prawomocnego wyroku zrobiłem 227000 km. To program na żywo był, dane
    > były szacunkowe (nie liczone) i wkradło się nieprecyzyjne zdanie, ale

    Świstakowi zamelduj (albo komendantowi). Wcześniej niby tyle robiłeś
    w ramach prowadzonej działalności (+prywatnie), teraz jak widzę
    założyłeś firmę 'Motyliński & Iskra Ltd" i w ramach tej działalności
    robisz drugie tyle i paliwo kupujesz 'na fakturę'?
    W trakcie tego wszystkiego oczywiście piszesz na newsy z tableta przez
    vpn.

    Tak, świstakowi...

    > zakompleksieni "hejterzy", którzy do policjanta mówią per panie władzo i
    > całują go w dupę muszę sobie popisać. Najpierw zrób coś, potem krytykuj.

    LOL - tak to już jest, ja się nie ma argumentów na obronę własnego
    bajkopisarstwa. Może jakiś tomik wydaj :)

    > Nie pozdrawiam

    Zatrudnij kogoś od PR :)

  • 100. Data: 2013-12-17 09:04:40
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > W dniu 2013-12-16 11:56, J.F. pisze:
    (...)

    > Ale zestawów głośnopiszących na usenet nie ma. :P
    > A Motylek prawa przestrzega jak nikt inny na tej grupie. ;)

    Wiemy, pamiętamy:)
    "Szybkościomierz samochodu Cavallino pokazywał 120 km/h. Obok szedł T.M,
    udając, że nigdzie się nie śpieszy."