  • 51. Data: 2013-12-16 13:49:15
    Temat: Re: Wywiad ze mną :)
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-16 13:37, AZ pisze:

    > W jakim Ty swiecie zyjesz? ;-) Gosc dziala w slusznym celu, ale jezeli fakty
    > na ten temat przedstawia w ten sam sposob jak swoje fantazje o odbudowywaniu
    > zycia prywatnego ktore ucierpialo przez FR, 300k w dwa lata, wyciaganiu
    > samochodow itp. itd. to jak dla mnie staje sie malo wiarygodny.

    Zdaje się, że nie pamiętasz wcześniejszej twórczości :)

    > Powinien skorzystac z propozycji Romana i zjesc Snickersa.

    Na turbinę pomoże? ;)

  • 52. Data: 2013-12-16 14:03:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-16, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Zdaje się, że nie pamiętasz wcześniejszej twórczości :)

    Calkiem mozliwe. A o czym bylo? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2013-12-16 14:06:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Dec 2013 13:48:07 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Bądź twardziel - pół linijki wystarczy.

    Wystarczy, ale lepiej zapisac w jednej osobnej.

    Sam tak uzywalem, bo jak sie podrozowalo po kraju i swiecie, to nigdy
    nie mozna bylo liczyc na serwer.
    Onet to zmienil, ale onetu juz nie ma, gazeta to zmienila, ale gazety
    juz nie ma, w rezerwie pamietam o interii.

    > Spore samozaparcie do bajkopisarstwa.

    Ale akurat w tej kwestii naprawde prawdopodobne.
    O ile pamietam to na linuxie sie zna.
    A dawniej tez sie chwalil przebiegami, w co powiedzmy ze niekoniecznie
    wierzylem. Ale widac ze do Gniezna jezdzi.

    J.

  • 54. Data: 2013-12-16 14:53:39
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-16 14:06, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 16 Dec 2013 13:48:07 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Wystarczy, ale lepiej zapisac w jednej osobnej.
    >
    > Sam tak uzywalem, bo jak sie podrozowalo po kraju i swiecie, to nigdy
    > nie mozna bylo liczyc na serwer.

    Taaaa, jeżdżąc po 150kkm rocznie po Polsce, w trakcie grepując,
    gzipując i wyciągając po kilka samochodów z zasp.

    (...)

    > Ale akurat w tej kwestii naprawde prawdopodobne.
    > O ile pamietam to na linuxie sie zna.

    Jasne - ciekawe czemu jak korzysta z Cyfrowego Polsatu to nagle
    zapomina o vpn.

    > A dawniej tez sie chwalil przebiegami, w co powiedzmy ze niekoniecznie
    > wierzylem.

    Chwalił się, komendantem też. Później zmienił nick :>

    > Ale widac ze do Gniezna jezdzi.

    Tak, 4 razy dziennie:P

  • 55. Data: 2013-12-16 15:02:05
    Od: Tadzik <t...@n...gmailu.costam>

    Aj Romuś! O smartfonach słyszałeś?
    Powinieneś!
    Czepiasz się szczegółów!
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 56. Data: 2013-12-16 15:17:10
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-16 14:03, AZ pisze:

    > Calkiem mozliwe. A o czym bylo? ;-)

    Tego się nie da w dwóch zdaniach opisać - kulminacja była chyba
    w 2008 i później zniknął z tej grupy, stając się specjalistą od
    CB (brednie tam wypisywane były wspaniałym uzupełnieniem bredni
    z pms :) ). Poszukaj w archiwum - banan murowany ;)

  • 57. Data: 2013-12-16 15:37:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tadzik,

    > Aj Romuś!

    Jesteś moją żoną, że się tak spoufalasz?

    > O smartfonach słyszałeś?

    O smartfonach obsługujących Thunderbirda 24.2.0 pod Linuxem x86_64
    jeszcze nie słyszałem. To chyba jakiś duży smartfon...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 58. Data: 2013-12-16 15:45:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Dec 2013 15:37:30 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > O smartfonach obsługujących Thunderbirda 24.2.0 pod Linuxem x86_64
    > jeszcze nie słyszałem. To chyba jakiś duży smartfon...

    A o VNC slyszales ?

    J.

  • 59. Data: 2013-12-16 15:50:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A o VNC slyszales ?

    Wez nie troluj ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 60. Data: 2013-12-16 16:22:51
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-16 10:46, AZ pisze:

    > Ale, ze co? Jazda samochodem jest dla Ciebie w zyciu najwazniejsza?

    Nie najważniejsza, ale bardzo ważna.