    Subject: Re: Wzmocnienie sygnału GSM
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Fri, 26 Jan 2018 19:22:04 +0100

    > Na to wygląda :)

    Co radzisz, czy w ogóle jest jakaś rada?

    > Hmmm. Mnie z kolei trudno uwierzyc że wymiana jednego dipola półfalowego
    > na inny radykalnie poprawi komunikację.

    A dwu dipoli?

    > Nie ma anten CDMA. Jest taka metoda korzystania ze spektrum pasma.

    Jak nie ma, jak są, podłączenie ich do modemu ustawionego na EDGE/3/4G
    nic nie daje. A więc anteny do CDMA in Poland. Uproszczenie, ale fakt.

    > Jak mi przedstawisz fotki tych anten to być może będę mógł skmentować.

    Leżą gdzieś na strychu, tak że nie sposób w szybki sposób do nich
    dotrzeć.. Jako że są to anteny pasywne to jedyna zauważalna różnica to
    ich rozmiar, np ta skuteczna jest znacznie większa od pozostałych.