    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wzmocnienie sygnału GSM
    Date: Fri, 26 Jan 2018 21:30:48 +0100

    W dniu 26.01.2018 o 11:53, Trybun pisze:
    > , ale nie za pomocą repiterów a bardziej czułej anteny zamontowanej w
    > telefonie. Praktykował ktoś? Czy w ogóle technicznie rzecz jest do
    > zrobienia, np przełożyć antenę (która ma zasięg w każdym miejscu domu) z
    > modemu do telefonu (który zasięg ma tylko przy jednym oknie)?

    dawno dawno temu, w firmie w której pracowałem, był bardzo słaby zasięg
    gsm. odludzie, daleko od cywilizacji. zasieg był teoretyczny. znaczy
    wszyscy mieli "jedną kreskę", ale rozmawiać się nie dało. Rozmowy były
    prowadzone na zewnątrz. aż razu pewnego przyjechał gostek, który
    zamontował antene kierunkową na dachu, spuścił kabelek z sufitu
    centralnie nad biurka prezesów. który chciał gadać, podpinał kabelek (
    chyba do nokii 6310) i rozmawiał na 3/4 zasiegu.
    Tak, niestety podpinał kabelek. inaczej tego raczej nie obejdziesz. albo
    podasz do telefonu sygnał ze skuteczniejszej anteny, albo wzmocnisz
    sygnał dostarczając energię do.. rodzaju wzmacniacza, repeatera, który i
    tak bedzie miał mocniejsza antenę na zewnątrz.
    ToMasz