  • Data: 2019-03-22 01:11:07
    Temat: Re: Z ciekawości-jak wyjdzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Mar 2019 20:15:34 +0100, Marek S napisał(a):

    > Ciemniejszy niż ciemny fragment nieba? Nie sądzę. Ja obstawiam, że
    > podobny. Budynek ma podobny poziom jasności co ciemny fragment nieba.

    To nie sa burzowe chmury, tylko takie dosc jasne.

    A budynek widoczny od zacienionej strony.

    > Czyli trochę poniżej jasności, do której ustawił się aparat. Nie ma nic
    > zaskakującego w powyższych zdjęciach, co mogłoby świadczyć o lepszej niż
    > średnia dynamice mikroprzetwornika. Byle czym da się powtórzyć takie ujęcie.

    Przeciez nie mowie, ze swietna matryca, tylko ze w cieniach cos widac.
    Czyli nie jest taki zly ten zakres matrycy.

    > Czyli co? Obalasz celowość własnych rozważań? :-D

    Pisales o dynamice matrycy - wiec przetestujmy matryce, a nie inne
    elementy.

    > Wiem co by wykazało: marną dynamikę. Tysiące fot przetworzyłem z RAW z
    > kilku aparatów jakie miałem. Patrząc po reakcji na suwaki w ACR jestem w
    > stanie określić rodzaj matrycy z wielu z tych ujęć. Nie trzeba się
    > zbytnio zagłębiać w cyferki aby dostrzec regułę: mały piksel nie jest w
    > stanie wykrzesać z siebie dobrej dynamiki. Skuteczność wydobywania
    > detali z cieni zdradza jakość.

    tylko jakie byly jasnosci (liczbowe) w tych cieniach, a jaki max ?

    J.