  • Data: 2010-10-12 16:00:38
    Temat: Re: Z wiatrem szybciej od wiatru
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest poprawne wytlumaczenie. Ten ostatni akapit dotyczy tego
    > pojazdu.

    Byc moze tego pojazdu ale nie tej sytuacji.

    Zauwaz drobna roznice miedzy "jedziemy pod wiatr"
    a "jedziemy tak szybko z wiatrem, ze go przegonimy
    i zaczynamy "jechac pod wiatr"".

    W pierwszym przypadku dostajemy gratis energie wiatru,
    ktora wykorzystujemy do napedu pojazdu.

    W drugim musimy wykonac prace, zeby zaczac "jechac pod wiatr".