    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zabezpieczenie nadnapięciowe - transil?
    Date: Tue, 27 Jun 2017 21:01:57 +0000 (UTC)

    Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> wrote:

    > Np taki:
    > http://allegro.pl/adapter-przejsciowka-z-ide-na-sata
    -2-5-3-5-usb-2-0-i6843774504.html
    > Albo taki:
    > http://allegro.pl/savio-ak-07-adapter-ide-sata-ata-u
    sb-2-0-i6851090445.html

    > A przy okazji jakieś przejściówki USB ;)

    Z tym bywa różnie. Kupiłem dwie takie przejściówki na przestrzeni chyba
    dwóch lat (od różnych sprzedających). Jedna miała porządny zasilacz, 2x
    2.5A, grube kable, dobrze działał i działa do dziś. Druga miała zasilacz
    robiony przez księgowego. Aluminiowe bolce w gniazdku zasilającym, cienkie
    kable, na obudowie napisane 2x 2A, ale obciążony jednym dyskiem nagrzał
    się tak, że plastikowa obudowa się stopiła.

    Same przejściówki niby sensownie działają, ale mało stabilnie, do tego na
    trzy takie jedna mi padła całkowicie.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]