  • Data: 2019-10-25 10:57:21
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Oct 2019 11:18:14 +0200, collie wrote:

> [...]
    tw7oFjkWjrxkInzGAEObMiatEqyMmUjALhORQzj1lbfTO02pekqr
    sqFW.png

    > Zmień temat wątku na "Jeśli kupować dysk, to tylko w TERG SA",
    > gdyż zdjęcie akurat dobrze świadczy o firmie, jeśli dysk potem
    > ruszył. Znaczy bowiem, że sprzedają dyski, które niczego się
    > nie boją i firma o tym wie. Podaj nazwę dysku, by inni mogli
    > też kupić niezłomny dysk.

    Toshiba P300 - po testach wygląda, że nic mu nie jest, przynajmniej na tę
    chwilę. Rzczywiście solidne urządzenie, można rzucać z dostawczaka wprost
    pod drzwi, chyba przesadziłem z krytyką podejścia sprzedawcy ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka