eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZakup telefonu w Play › Re: Zakup telefonu w Play
  • Data: 2019-10-07 09:39:02
    Temat: Re: Zakup telefonu w Play
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 7 Oct 2019 09:35:01 +0200, Liwiusz napisał(a):
    > W dniu 2019-10-07 o 09:28, J.F. pisze:
    >> Dnia Mon, 7 Oct 2019 08:37:47 +0200, Liwiusz napisał(a):
    >>> W dniu 2019-10-05 o 19:07, RadoslawF pisze:
    >>>> Nie pisano natomiast że przy zakupie wysyłkowym w razie
    >>>> problemów z gwarancją musisz urządzenie gdzieś przesłać,
    >>>> przeważnie na swój koszt.
    >>>
    >>> 1. Ostatnio jak naprawiałem Sony'ego, to kurier był na ich koszt. Odbyło
    >>> się zupełnie sprawnie.
    >>> 2. Sprzedawca nie jest gwarantem, więc jak chcesz oddać na gwarancję, to
    >>> nie do salonu, tylko do producenta.
    >>
    >> Nie lepiej do salonu i korzystac z rekojmii ?
    >
    > Nie sądzę, bo przecież sprzedawca nie będzie się bawił w naprawy, tylko
    > wyśle do producenta, co tylko wydłuży procedurę.

    Ale termin ustawą chroniony. Wiec musi sie sprzedawca spieszyc, i moze
    jeszcze gwaranta poganiac :-)

    Teraz dodaj, ze serwis czasem w innym kraju i kurier gdzies do
    Bratyslawy jezdzi ... a jak cos zginie, czy wypadek bedzie mial.

    Sony naprawilo szybko, czy "mamy 2 tygodnie i bediemy trzymac 2
    tygodnie" ?

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: