eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZakup telefonu w Play › Re: Zakup telefonu w Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zakup telefonu w Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5d985d79$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98874c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98b58e$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98bb3e$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98ce79$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9add3c$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5d9aeaa7$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 7 Oct 2019 09:39:02 +0200
    Message-ID: <f45ojn92iu8m.1b2kiol38svkh$.dlg@40tude.net>
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1570433943 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 537 82.143.187.50:51401
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1091889
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 7 Oct 2019 09:35:01 +0200, Liwiusz napisał(a):
    > W dniu 2019-10-07 o 09:28, J.F. pisze:
    >> Dnia Mon, 7 Oct 2019 08:37:47 +0200, Liwiusz napisał(a):
    >>> W dniu 2019-10-05 o 19:07, RadoslawF pisze:
    >>>> Nie pisano natomiast że przy zakupie wysyłkowym w razie
    >>>> problemów z gwarancją musisz urządzenie gdzieś przesłać,
    >>>> przeważnie na swój koszt.
    >>>
    >>> 1. Ostatnio jak naprawiałem Sony'ego, to kurier był na ich koszt. Odbyło
    >>> się zupełnie sprawnie.
    >>> 2. Sprzedawca nie jest gwarantem, więc jak chcesz oddać na gwarancję, to
    >>> nie do salonu, tylko do producenta.
    >>
    >> Nie lepiej do salonu i korzystac z rekojmii ?
    >
    > Nie sądzę, bo przecież sprzedawca nie będzie się bawił w naprawy, tylko
    > wyśle do producenta, co tylko wydłuży procedurę.

    Ale termin ustawą chroniony. Wiec musi sie sprzedawca spieszyc, i moze
    jeszcze gwaranta poganiac :-)

    Teraz dodaj, ze serwis czasem w innym kraju i kurier gdzies do
    Bratyslawy jezdzi ... a jak cos zginie, czy wypadek bedzie mial.

    Sony naprawilo szybko, czy "mamy 2 tygodnie i bediemy trzymac 2
    tygodnie" ?

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: