eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZakup telefonu w Play › Re: Zakup telefonu w Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!n
    ews.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Zakup telefonu w Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5d985d79$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98874c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98b58e$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98bb3e$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d98ce79$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9add3c$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5d9aeaa7$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <f45ojn92iu8m.1b2kiol38svkh$.dlg@40tude.net>
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Mon, 7 Oct 2019 09:43:10 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <f45ojn92iu8m.1b2kiol38svkh$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <5d9aec90$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.47.46.100
    X-Trace: 1570434192 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 501 37.47.46.100:14359
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2758
    X-Received-Body-CRC: 1858108440
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1091890
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-10-07 o 09:39, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 7 Oct 2019 09:35:01 +0200, Liwiusz napisał(a):
    >> W dniu 2019-10-07 o 09:28, J.F. pisze:
    >>> Dnia Mon, 7 Oct 2019 08:37:47 +0200, Liwiusz napisał(a):
    >>>> W dniu 2019-10-05 o 19:07, RadoslawF pisze:
    >>>>> Nie pisano natomiast że przy zakupie wysyłkowym w razie
    >>>>> problemów z gwarancją musisz urządzenie gdzieś przesłać,
    >>>>> przeważnie na swój koszt.
    >>>>
    >>>> 1. Ostatnio jak naprawiałem Sony'ego, to kurier był na ich koszt. Odbyło
    >>>> się zupełnie sprawnie.
    >>>> 2. Sprzedawca nie jest gwarantem, więc jak chcesz oddać na gwarancję, to
    >>>> nie do salonu, tylko do producenta.
    >>>
    >>> Nie lepiej do salonu i korzystac z rekojmii ?
    >>
    >> Nie sądzę, bo przecież sprzedawca nie będzie się bawił w naprawy, tylko
    >> wyśle do producenta, co tylko wydłuży procedurę.
    >
    > Ale termin ustawą chroniony. Wiec musi sie sprzedawca spieszyc, i moze
    > jeszcze gwaranta poganiac :-)
    >
    > Teraz dodaj, ze serwis czasem w innym kraju i kurier gdzies do
    > Bratyslawy jezdzi ... a jak cos zginie, czy wypadek bedzie mial.
    >
    > Sony naprawilo szybko, czy "mamy 2 tygodnie i bediemy trzymac 2
    > tygodnie" ?

    Wypełniłem formularz, na drugi dzień przyjechał kurier, na trzeci dzień
    było w serwisie, piątego dnia odesłali (nie liczyć weekendu).

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: