  • Data: 2018-01-16 12:23:24
    Temat: Re: Zasilacz z 3 pinowa wtyczką.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-01-15 o 19:46, J.F. pisze:

    >Nie, ten typ tak miał.

    Byc moze, ale tego nie wiesz.
    Ja wiem, ze wyswietla ... przynajmniej niektore.

    >To nie wydoli i bedzie się restartował, wtedy przynajmniej widać od
    >razu co sie dzieje.

    restartowac nie powinien, w koncu ma baterie :-)

    >To był stary laptop i nie brał tyle prądu, chyba 5A mu starczało i
    >zasilacz
    >to wydalał, zresztą był oryginalny od niego.

    Laptopy maja zmienny pobor pradu.
    Raz mu 2A starczy, za chwile moze byc 9A potrzebne.

    >To się zagrzeje i wyłączy, akurat to nie problem bo każdy markowy
    >zasilacz
    >ma zabezpieczenia.

    Miejmy nadzieje ... ja bym taki pewny nie byl.

    >Firma ma zagrywki garażowe i dlatego przestałem ich lubić.

    Akurat to to nie bardzo uznam za zagrywke garazowa, skoro pokazuje
    ostrzezenie :-)
    Ale czasem stosuje "nowoczesne" rozwiazania, ktorych nie rozumiem :-)

    Np takie "podwojne karty graficzne", ktore nie wiadomo jak dzialaja.

    J.