  • Data: 2018-01-16 23:09:06
    Temat: Re: Zasilacz z 3 pinowa wtyczką.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Akurat to to nie bardzo uznam za zagrywke garazowa, skoro pokazuje
    > ostrzezenie :-)
    > Ale czasem stosuje "nowoczesne" rozwiazania, ktorych nie rozumiem :-)
    >
    > Np takie "podwojne karty graficzne", ktore nie wiadomo jak dzialaja.

    A ja tam sobie bardzo chwalę. Jakiś czas temu przeszedłem ze składaków
    na Dell-e i mam święty spokój. Raz na ruski rok czyszczę styki pamięci
    (skubane potrafią się drzeć że im "CRC" nie pasuje) i tyle.
    Jak ostatnio dmuchnąłem w budę ze ślusarni, to szybciutko musiałem się
    oddalić. Gdzie tyle paprochów się pomieściło w obudowie - nie wiem.

    Mam też notebooka, chyba z 2006 czy 2007 roku. M6400 chyba, 17" FHD,
    bateria oryginalna, trzema jeszcze godzinę, ale zasilacz mam już drugi,
    właśnie z powodu "niewykrywania" typu. Tak więc zgadza się, bywają
    problemy, w tym konkretnym przypadku problem kosztował 230PLN brutto z
    FV, około rok temu.
    Udało mi się go też upuścić z ręki - jak stałem wyprostowany. W efekcie
    ramka klapy jest zgięta, ale zawiasy trzymają - lekko przeskakuje jeden
    jak ruszam, bo klapa zaczepia rogiem o obudowę. Więc jak widzę jakąś
    Tekrę czy Lenowo z rozwalonym zawiasem... to wiecie... słabo.

    Widzę też wady, wszystko mają cholernie ciężkie. Stacjonarny 7500 to
    chyba we 2 osoby wypada nosić, a mój notebook spokojnie może być
    obronnym, jak mnie stado dzików zaatakuje ;) Po półgodzinnym noszeniu w
    torbie ręce odpadają, zresztą sam zasilacz ma gabaryty cegłówki i
    podobną jak nie większą wagę, 19.5V 12.3A zobowiązuje. Szczęśliwie
    bezpieczniki w domu dają radę. ;)

    Miłego.
    Irek.N.