  • 111. Data: 2019-05-10 11:19:58
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "JaLa" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:qb3f0p$dm2$1@news.mixmin.net...
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > To nie jest zatrzymanie wynikające z warunków drogowych.
    > Ustawodawca przewidział taka sytuację i nakazał kierującemu
    > zmniejszenie prędkości.

    c.d.
    Nakazał kierującemu zmniejszenie prędkości, czasami nawet
    bardzo znaczne zmniejszenie predkości. Nic tam nie pisze o obowiązku
    zatrzymania się.

  • 112. Data: 2019-05-10 11:20:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-10 o 11:07, JaLa pisze:
    > wiadomości news:qb0uu3$fjm$2@news.icm.edu.pl...

    > To nie jest zatrzymanie wynikające z warunków drogowych.
    > Ustawodawca przewidział taka sytuację i nakazał kierującemu
    > zmniejszenie prędkości.

    W sensie - że jeśli zmniejszenie prędkości to za mało, to można
    taranować pieszego?

    --
    Liwiusz

  • 113. Data: 2019-05-10 11:21:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-10 o 11:19, JaLa pisze:
> [...]
    > Nakazał kierującemu zmniejszenie prędkości, czasami nawet
    > bardzo znaczne zmniejszenie predkości. Nic tam nie pisze o obowiązku

    Naprawdę jesteś tak głupia, że rozjechanie pieszego będziesz tłumaczyła
    tym, że ustawodawca pozwolił ci tylko na zwolnienie, ale nie na zatrzymanie?

    --
    Liwiusz

  • 114. Data: 2019-05-10 11:53:42
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych. Par. 46.4.
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    > Naprawdę jesteś tak głupia,
    > --
    > Liwiusz

    To ty jesteś tak głupi, bo nie chce ci się przeczytać i zrozumieć
    paragrafu 46.4 rozporządzenia.

  • 115. Data: 2019-05-10 11:58:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-10 o 11:53, JaLa pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > To ty jesteś tak głupi, bo nie chce ci się przeczytać i zrozumieć
    > paragrafu 46.4 rozporządzenia.

    Nie ma tam nic o dozwoleniu na taranowanie pieszych.

    --
    Liwiusz

  • 116. Data: 2019-05-10 13:26:02
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    > jeśli zmniejszenie prędkości to za mało,
    > --
    > Liwiusz

    Co to znaczy "za mało" ?
    Czytaj uważnie par. 46.4 rozporządzenia.
    Tam jest napisane do jakiej prędkości należy zwolnić.

  • 117. Data: 2019-05-10 16:05:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-10 o 09:56, r...@k...pl pisze:

    > Orzeczenie dotyczyło zatrzymywania się przed przejściem, nie kombinuj.

    Bredzisz. Sam napisałeś że sąd orzekał w sprawie wtargnięcia i była to
    zupełnie inna sprawa.
    Dawaj linka do sprawy albo wsadź sobie w odbyt swoje zmyślenia :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 118. Data: 2019-05-10 16:13:00
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-10 o 09:55, r...@k...pl pisze:

    > Podałem opis sprawy.

    Też umiem zmyślać. Dawaj linka albo opisuj sobie w notatniku.

  • 119. Data: 2019-05-10 17:21:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 May 2019 16:05:51 +0200, w <5cd58578$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Bredzisz. Sam napisałeś że sąd orzekał w sprawie wtargnięcia i była to
    > zupełnie inna sprawa.

    Sąd orzekał w/s winy kierowcy. Orzekł, że to pieszy wtargnął i spowodował
    wypadek, a kierowca jest winny niezachowania ostrożności.

    > Dawaj linka do sprawy albo wsadź sobie w odbyt swoje zmyślenia :)

    Było. Czyli nie dość, że nie uczysz się, to cierpisz na zaniki pamięci.
    W sumie wyparcie to też metoda na udowodnienie swoich tez, nawet najbardziej
    bzdurnych :D

  • 120. Data: 2019-05-10 18:09:38
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Że podstawowym założeniem każdego uczestnika ruchu (wynikające z art 4)
    > jest założenie, że kierowca może się spodziewać w każdej chwili wejścia
    > pieszego na pasy.
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy>>>
    > SZCZĘŚLIWE ŚWINIE I KROWY BĘDĄ GŁOSOWAĆ NA PIS.

    Bzdura.
    To wynika tylko z tego, że nie rozumiesz art.4.

    W art. 4 jest napisane :
    Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze MAJĄ PRAWO
    liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu PRZESTRZEGAJĄ przepisów ruchu
    drogowego,

    Nic tu nie jest napisane, że "kierowca może się spodziewać w każdej
    chwili wejścia pieszego na pasy.