  • Data: 2012-12-22 01:47:00
    Temat: Re: Zestaw typowo biurowy
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Nie no - jeżeli księgowa ma dylemat, to jednak jakoś chciałaby to
    > zdefiniować. Ale bez osobistego udziału kontrolnego, to chyba nie da
    > rady?
    > ;D

    O.K., następnym razem przywiozę jej lizaka, nie wiem tylko, czy jej
    posmakuje.
    Co do adrema - moja koleżanka małżonka robiła rok temu technika
    księgowości i specjalistę do spraw płac, pracując równocześnie w dziale
    księgowości. Często w domu trenowała na demach programów używanych w tych
    zawodach. I powiem tak - do Symfonii, Mistrza Klawiatury czy jakiegoś
    arkusza excelowego liczącego płace np. dla ochroniarzy notebook pasuje jak
    świni siodło, a na owych mitycznych spotkaniach to nie księgowa ma mieć
    komputer z danymi, tylko dyrektor finansowy laptopa z raportami
    wygenerowanymi przez księgowość. Lub (częściej) stosik wydruków.

    JoteR