  • Data: 2012-12-22 13:30:02
    Temat: Re: Zestaw typowo biurowy
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-21, JDX <j...@o...pl> wrote:
    > Tak tak, fantazjuj dalej. :-D Tak się składa, że dosyć długo pracowałem
    > w dwóch międzynarodowych korporacjach i chodziłem na różne spotkania. W
    > jednej z nich mieliśmy nawet co poniedziałek regularne spędy
    > software'owców. I jakoś nigdy nikt nie przychodził z komputerem ani
    > nawet nie odczuwał takiej potrzeby. :-D Natomiast obecnie bardzo często

    No i czego to dowodzi, że "dosyć długo pracowałeś w 2 międzynarodowych
    korporacjach"? W ogóle komu chcesz tym zaimponować...? :/

    Ja mieszkam w Warszawie i tu dość trudno jest NIE pracować
    w "międzynarodowej korporacji". Spotkania, na które muszę zabrać
    kompa, mam kilka razy w tygodniu.

    I nie liczę tu kilkudziesięciu sytuacji w każdym tygodniu, gdy
    po prostu podchodzę do kogoś z lapkiem, żeby omówić jakąś kwestię.

    Zresztą wcale się nie dziwię, że nie miewasz takich spotkać, jeśli
    jesteś programistą. Istnieją także inne zawody :). Programiści po prostu
    mało ze sobą współpracują lub załatwiają to zdalnie.

    pozdrawiam,
    PK