  • Data: 2018-08-10 02:19:32
    Temat: Re: Złącze M.2
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Irokez <n...@w...pl>
    w artykule <news:5b6cadb1$0$594$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > Nie mam pojęcia, może ktoś kto Linuxa używa się wypowie. Ja tylko
    > jak muszę.

    Aha.

    > Intel(R) H97 Express Chipset w notebooku??

    W tym, co do mnie teraz trafił (Lenovo ThinkPad L430), jest wcześniejszy
    chipset Mobile Intel HM76 Express, ale _moje_ pytanie było ogólne
    i dotyczyło M.2.
    Chciałem po prostu skorzystać z okazji, bo kto wie, co się trafi następnego
    - może jakiś Alienware albo kadłubek do gier...

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)