    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zmiany na rynku przeglądarek - interesująca animacja
    Date: Wed, 25 Sep 2019 16:12:12 +0200

    W dniu 2019-09-25 o 11:37, Filip454 pisze:
> [...]
    uah9/usage_share_of_internet_browsers_1996_2019_oc/

    > A nie denerwuje Cię trochę ta dzisiejsza tendencja w projektowaniu stron
    > internetowych, wywalonych na całą szerokość monitora? Kiedyś były
    > normalne strony, a teraz trzeba je przewijać i przewijać, bo każda
    > pojedyncza sekcja jest wywalona na cały ekran (w branży, potocznie tzw.
    > "one-page").

    Szerokość, czy długość?

    Radą na szerokość jest tworzenie stron responsywnych. Lecz trzeba mieć
    do tego narzędzie i jeszcze ewentualnie umieć z niego korzystać.
    Rady na długość nie ma.

    Mnie wkurza jedno. Mianowicie "w dawnych, dobrych czasach" nieważne
    było, w czym stronę się tworzyło. Mógł to być Dreamweaver, Front Page
    czy inny Pajączek. A potem w innym edytorze można było witrynę wczytać,
    obrobić i ponownie zapisać.
    Ale niestety, od dłuższego już czasu jest to awykonalne.

    Są jeszcze inne irytujące mnie rzeczy: hero image, robione wszędzie,
    gdzie się da, a na nim pływające menu, które czasem działa tylko u twórcy.
    Albo zamiast normalnego menu strony, to jakieś kafelki, powtykane tu i
    ówdzie bez sensu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam