  • Data: 2019-01-10 10:05:55
    Temat: Re: a tak chwala LPG że tanie
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bolko pisze:

    > Tylko mam teraz gwarancje na te wtryski dwa lata pod warunkiem że będę miał
    udokumentowane że wymieniałem co 10 kkm filtr

    Bo z LPG to tak jak wszędzie. Zrobisz instalację za tysiąc mniej i masz
    problemy. Ja przejechałem ponad 200 tyś na gazie i wtryski dalej
    działają. Ale wiadomo jak gwarancja to serwis nie ominie.

    I jak pisali już ważne gdzie tankujesz, bo niestety dziwne stacje i
    tanie to powodują ekspresowe zabrudzenie reduktora filtrów itd., od
    kiedy tankuję tylko na shellu (okazyjnie gdzieś indziej) to problemy
    zabrudzenia spadły 2-4 krotnie.