  • Data: 2019-01-10 22:09:28
    Temat: Re: a tak chwala LPG że tanie
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-10 o 21:33, Shrek pisze:

    > Na nołnejmach przejchałem ostatnio 25 tysi bez zmiany filtra (samochód
    > na dobiciu) i nie wiem jak wyglądają filtry, reduktor i wtryski, ale
    > chodzi idealnie. Także ten tego... Moim zdaniem nie ma wiekszego
    Mam podobnie, fitry wymieniam jak sterownik zaczyna się wyłączać czyli że
    brakuje gazu, wcześniej nie ma sensu, najszybciej się zapycha pierwszy filtr
    mokry przed reduktorem, wyłapuje on wszystkie stałe zanieczyszczenia.
    Drugi filtr za reduktorem gazowy wyłapuje z kolei olej, on się wolniej
    zapycha.

    > znaczenia gdzie tankujesz - przynajmniej ja sie nigdy nie spotkałem z
    > problemami, a tankowałem LPG przez 8 lat, raczej rzadko na stacjach
    > "firmowych".
    Ja także, najczęściej na tesco bo tam najtaniej.

    --
    Pozdr
    Janusz