  • Data: 2019-01-11 00:11:41
    Temat: Re: a tak chwala LPG że tanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10 Jan 2019 18:00:01 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Bolko s...@g...com ...
    >>
    > I jechałes bez przerwy?

    Przy obecnych drogach to jakies 4-5h. W zaleznosci od nastroju i
    pecherza - mozna na raz.

    Rozumiem, ze mowa w dwie strony ? jakies 850km ... octavii moze
    zabraknac i lepiej zatankowac, a na LPG potrzebowalbym ze dwa
    tankowania w trasie. W sam raz na toalete, kawe czy hotdoga.

    A do tego Torunia to po co ?
    Mozna tam zatankowac na spokojnie, czy doliczamy do rachunku
    czasowego?

    Bo w praktyce to bym LPG tankowal 4 razy (przed wyjazdem, 2x w trasie
    i po powrocie), a dieselka to 2x i jeszcze by mi cos zostalo.

    J.