  • Data: 2019-07-15 15:20:41
    Temat: Re: b, g, n
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    > N dla ubogich, poprzez zwiększenie liczby zajętych kanałów, IMHO powinno
    > być zabronione, to jak parkowanie auta w poprzek trzech kopert.

    Może powinno, może nie powinno, ale stan faktyczny jest taki, że jest
    powszechnie używane.

    > Chcesz mieć przepustowość, miej AC.

    Prawda, jeśli tylko sprzęt wspiera.

    Ja mam do WiFi podpiętych 11 urządzeń i tylko trzy wspierają AC. Chciałem
    przepiąć kilka kolejnych na AC ale nie mogłem znaleźć karty na USB, która
    nie robiłaby problemów pod Linuksem (wbudowana w laptopa nie robi, ale nie
    jest na USB).

    Wszystkich i tak nie przepnę, więc mam dwa AP, jeden N na 2.4 GHz i jeden
    AC na 5 GHz (a mam dwa, bo nie znalazłem AP, który miałby oba pasma na
    zewnętrznych antenach).