  • 11. Data: 2012-10-17 00:38:19
    Temat: Re: badania techniczne za tanie
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-16 23:03, JK pisze:

    > Teraz badania kosztują mniej ale, jak sam zauważyłeś, takie złomy jeżdżą
    > po drogach. Co zmieni podniesienie opłat?

    Możliwość dokładniejszego sprawdzenia auta.

    > Stacje zaopatrzą się w super
    > systemy do wykrywania zużytych hamulców czy porysowanych szyb?
    > Nie stać ich teraz na sprzęt do badania amortyzatorów?
    > A może wreszcie kupią bateryjki do latarek i zaczną oglądać podwozia?

    Niech nawet sobie kupią rentgen i niech silnik prześwietlają. Mam to
    gdzieś. Ja chce aby większość złomów zostało wyeliminowanych z dróg.

    > Ciekawe ilu diagnostów odpowiedziało finansowo albo karnie, za
    > dopuszczanie złomu do poruszania się po drogach?

    Nikt. :)

  • 12. Data: 2012-10-17 00:42:35
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-16 23:26, z pisze:

    > Nie wiem gdzie robicie przeglądy ale mój samochód jest jak najbardziej
    > zawsze dokładnie sprawdzany.

    Czy kiedykolwiek rozebrali Ci w aucie cokolwiek? Podnieśli dywan by
    sprawdzić podłogę? Puknęli młotkiem w podłużnicę by sprawdzić czy nie ma
    rdzy i dziur? Większość aut ma dziury w podłużnicach, Fiat punto 8 letni
    jest zjedzony doszczętnie, każdy jeden jeżdżący. Takie auta powinny być
    na złomie, a nie przeglądy przechodzić za 100 zł, bo nikt nawet tego nie
    sprawdza, bo za 100 zł nie opłaca się wziąć wkrętaka czy młotek w rękę,
    bo następne auto czeka do przeglądu w kolejce.

    > Sugerują jak gdzieś jest luz w zawieszeniu
    > a nawet kategorycznie mówią że nie podbiją.

    Mi kiedyś znaleźli mikroskopijny luz na sworzniu i kazali wymienić.
    Przeglądu nie przeszedłem, auto zdrowe, zero rdzy. A taki gnojek punto
    podjedzie czy matizem z dziurą w podłodze i przegląd przechodzi...

    > Oczywiście oferowana jest
    > stosowna usługa i w cale nie za duże pieniądze.

    U nas na stacjach dużo chcą za naprawy.

    > Na samym badaniu pewnie firma by się nie utrzymała ale jakoś trzeba
    > sobie dawać radę :-) Ogólnie łatwo nie jest.
    > Jakaś rewaloryzacja powinna być ale nie ulubionym sposobem równania ceny
    > do zachodniej europy bez zerknięcia na polskie zarobki.

    Skoro polskie zarobki są nędzne, to nie znaczy że ludzie mają jeździć
    autami, które nie nadają się do jazdy. Tylko na złom.

  • 13. Data: 2012-10-17 00:43:52
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-16 23:15, J.F. pisze:

    > A ile razy widziale jak w mijanym samochodzie cos odpadlo i doszlo do
    > niebezpiecznej sytuacji?

    Ostatnio w Gdańsku na spacerowej. Wypadek śmiertelny.

    > Ani razu ? Fobie daje sie leczyc, tylko psychiatra bierze wiecej :-)

    Takie sytuacje nie są rzadkością.

  • 14. Data: 2012-10-17 00:44:56
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-16 23:57, Budzik pisze:
    > Użytkownik Filip b...@m...pl ...

    > dałeś sobie wmówić różne rzeczy a propos jakości badań technicznych.
    > A prawda jest taka, że o ile auto nie rozpada się na częsci przy
    > dotknięciu, podbicie badania za trochę wiecej niz stawka oficjalna, to
    > zaden problem.
    > Wiec zmiana stawki nic w jakości badania nie zmieni.

    Zmieni. Nie raz auta są robione na zasadzie "oby przegląd przeszło".

  • 15. Data: 2012-10-17 00:45:14
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-17 00:24, klimek pisze:

    > niech zgadnę
    > jesteś lekarzem
    > masz poprzewracane w dupie
    > tyrasz na 6 dyżurach w miesiącu, do tego prywatna praktyka
    > uważasz się za lepszego od innych i wszystkich gorszych chciałbyś
    > usidlić w domu
    > żeby czasem nie zagrażali Twojemu bezpieczeństwu
    > takich cwaniaczków znam na pęczki

    Idź już spać chłopczyku.

  • 16. Data: 2012-10-17 00:51:07
    Od: tÎż

    Filip wrote:

    > Niech nawet sobie kupią rentgen i niech silnik prześwietlają. Mam to
    > gdzieś. Ja chce aby większość złomów zostało wyeliminowanych z dróg.

    Kolejny do leczenia... Czy to jakaś inwazja z psychiatryka?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2012-10-17 00:52:14
    Od: tÎż

    Filip wrote:

    > Mi kiedyś znaleźli mikroskopijny luz na sworzniu i kazali wymienić.

    Może jakoś dziwnie wyglądasz i uznali, że łatwo na Tobie zarobią dwa
    razy? ;)

    > Przeglądu nie przeszedłem, auto zdrowe, zero rdzy. A taki gnojek punto
    > podjedzie czy matizem z dziurą w podłodze i przegląd przechodzi...

    W czym Ci przeszkadza, że ktoś ma dziurawą podłogę?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2012-10-17 00:52:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 00:43:52 +0200, Filip napisał(a):

    > Ostatnio w Gdańsku na spacerowej. Wypadek śmiertelny.

    A ty widziales, czy raz gdzies w polsce sie zdarzylo ?

    > Takie sytuacje nie są rzadkością.

    Ze mijasz sie z samochodem o ktorym myslisz "powinni mu zabrac DR" ?
    Pewnie nie. Dla ciebie nie.
    Ale zeby z tego mijania cos zlego wynikalo, to juz rzadkosc.

    J.

  • 19. Data: 2012-10-17 00:53:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-17 00:42, Filip pisze:
    > Skoro polskie zarobki są nędzne, to nie znaczy że ludzie mają jeździć
    > autami, które nie nadają się do jazdy. Tylko na złom.

    Twój też nie jest sprawny. Skoro sam, bez twojej wiedzy, wypierdala spod
    podwozia kotwicę na łańcuchu. I to przy byle muśnięciu pedału hamulca,
    przy jeździe na świeżym śniegu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2012-10-17 00:55:49
    Od: tÎż

    Filip wrote:

    > Nie masz pojęcia ile kosztuje stacja diagnostyczna, opłaty, dzierżawa,
    > podatki, wypłaty, zusy.. Nie masz najmniejszego pojęcia. Więc nie
    > pierdziel, że komuś się w dupach poprzewracało!

    Dużo mniej niż utrzymanie zwykłego warsztatu, w którym opłaca się robić
    za 100 zł za godzinę (a nie za 15 minut) i to w Warszawie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??