  • Data: 2018-01-17 00:27:04
    Temat: Re: cv
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 12:03:20 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Ja mam w czytniku grup bibliotekę do rozpoznawania idiotów.
    > Zaznaczyła mi na czerwono Twój post.

    moze nie powinienem tego mowic ale ja za baranow uwazam ludzi ktorzy 1) kretynicznie
    upraszczają (chocby tak jak kolega wyzej) 2) plotą proste bzdury i nieprawdy (jedno z
    drugim zapewne sie wiąze, byc moze nawet to jedno i to samo)

    kolega identyfikator tymczasem nie upraszcza - robi cos wrecz przeciwnego (czyli
    produkuje jakies tresci dosyc skomplikowane i niespotykane) ..calkiem mozliwe ze są
    to bzdury ale jesli sa to bzdury (ciezko stwierdzic bo nie ogarniam tego) to sa one
    przynajmniej pokomplikowane w sposob ktory nie wydaje sie w calosci bzdurny ;c

    (piszac to sam nie czuje si eniestsy znowu za dobrze, znowu boje sie ze sie zarazilem
    toksoplazmozą bo wzrok mi sie rozmywa i czuje dziwne bóle, god help me (niebyloby
    dobrze byc tym zarazonym bo podobno uszkadza mozg))