  • Data: 2020-05-27 17:45:13
    Temat: Re: czy kupić grafikę?
    Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 maja 2020 19:02:34 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Nieprawdą jest jakoby.
    > Zestaw AMD x64 + onboard nforce4 -> youtube się tnie.
    > Po dodaniu GT1030 youtube śmiga. No prawie, ale jest spokojnie używalne.

    Jakieś głupoty opowiadasz.

    filmy na youtube, czy dowolne, normalnie chodzą
    nawet na starych pecetach - z marnym pentium 4
    i dowolna grafika 200 MHz.

    Mam nawet taki stary pecet z Radeonem 550 + P4, no i z filmami nie widzę problemów...

    4k to nie odpali, oczywiście, bo ta karta ma
    maks. rozdzielczość chyba z 1900 x ?;
    no, ale gdyby mogła włączyć 4000, pewnie też by to poszło... od biedy,
    bo to jedynie 4x więcej obliczeń.