eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu › Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
    ws.dfn.de!newsfeed.straub-nv.de!news2.arglkargh.de!news.wiretrip.org!feeder1.ca
    mbriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshostin
    g.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <iumq5k$9u2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iumqdn$coj$1@news.onet.pl>
    <iumrgs$aln$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <4e0f5e92$1@news.home.net.pl>
    <4e0f620c$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    <iunp3f$p36$1@inews.gazeta.pl>
    <4e104db7$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <iupmt8$hol$1@mx1.internetia.pl>
    <4e105f21$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <iupo5n$nq5$1@mx1.internetia.pl>
    <4e106344$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <iupp9o$6ie$1@mx1.internetia.pl>
    <4e10c438$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <iuqjdt$or1$1@mx1.internetia.pl>
    <4e10cfa9$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <iuqli1$6rq$1@mx1.internetia.pl>
    <4e110471$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
    <iuru5c$3c5$1@inews.gazeta.pl>
    <4e12643e$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <iuuca0$i55$1@inews.gazeta.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 06 Jul 2011 00:40:16 GMT
    Lines: 30
    Message-ID: <4e13aef0$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1309912816 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2436 80.52.166.102:56495
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2382380
    [ ukryj nagłówki ]

    begin Artur Maśląg

    > Wręcz przeciwnie - nawet w sytuacji najbardziej obciążającej pieszych,
    > czyli to teoretyczne wybiegnięcie zza samochodu stojącego przed pasami
    > to w bardzo niewielkim stopniu mogło mieć wpływ na wypadek i umniejszyć
    > winę kierowcy, który się nie zatrzymał przed pasami - jadący z tylu nie
    > może zakładać tego co Ty założyłeś wcześniej - że stał bo nie było
    > miejsca, a nie że stał, ponieważ puszczał pieszych. To tyle.

    To jest Twoja interpretacja, moja jest inna. Jakby miał dobrego adwokata,
    to pewnie w ogóle mógłby się z tego w dużym stopniu wybronić. Oczywiście
    zaznaczam, że mówię o sytuacji, w której auta stały do lewoskrętu już od
    jakiegoś czasu, a dzieciaki wybiegły na jezdnię pomiędzy nimi.

    >> Nie, jest bezdyskusyjne, że ta prędkość zwiększyła ryzyko wypadku i
    >> pogorszyła jego skutki, bezpośrednia przyczyna to już niekoniecznie ta
    >> prędkość. Oczywiście najłatwiej poprzestać na stwierdzeniu, ze jechał
    >> 150 km/h i tyle.
    >
    > Przykro mi - bezdyskusyjny jest fakt, że jadąc z taką prędkością
    > doprowadził bezpośrednio do wypadku, a nie jak Ty próbujesz udowodnić,
    > że prędkość tylko zwiększyła ryzyko wypadku itd.

    Czyli przyczyną każdego wypadku na autostradzie jest prędkość? Na
    Puławskiej w tym miejscu i o tej porze są bardzo podobne warunki. Pomijam
    oczywiście przepisy, chodzi mi o szerokość i nawierzchnię.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: