  • 301. Data: 2011-07-05 17:15:54
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-05 12:21, Cavallino pisze:

    > Obowiązek wynika z przepisów.
    > Podobnie zresztą jak przejście dla pieszych.

    A deszcz wynika z opadów atmosferycznych - nie ma nic wspólnego z
    chmurami kondensacją i innymi bzdurami:)

    Shrek.

  • 302. Data: 2011-07-05 17:17:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-05 00:12, Michał Gut pisze:
    > jędruś - bawimy sie w gluchy telefon. nie krece sie w zeznaniach bo to
    > nie ja zadzwonilem w te panny.
    > nazwa to chyba nie george byl. poza tym to bylo blizej janek.

    Nie łam się - on nawet nie wie jak jest symbol ma droga krajowa
    przebiegająca "przez" Nadarzyn :)

  • 303. Data: 2011-07-05 17:27:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A to ciekawe, bo tam jest cytat z ciebie:P

    Nie, do cytatu dodałeś własne bzdury, które sprawiły co powyżej.

  • 304. Data: 2011-07-05 17:27:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A deszcz

    NTG

  • 305. Data: 2011-07-05 17:49:23
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-05 17:27, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Nie, do cytatu dodałeś własne bzdury, które sprawiły co powyżej.

    EOT. To się robi nudne.

    Shrek.

  • 306. Data: 2011-07-05 17:59:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > EOT. To się robi nudne.

    Tak to już jest, jak ktoś czytać nie potrafi, to potem nie rozumie o czym
    mowa i się nudzi.

  • 307. Data: 2011-07-05 18:16:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Shrek

    > Ano miejmy. Ale ja bym się nad kierowcą nie rozczulał nadmiernie. No
    > spowodował wypadek i ma stosunkowo najmniej przejebane. Ot kilka lat bez
    > prawka i zawiasy.

    Niejeden wolałby być miesiąc w gipsie niż 5 lat bez prawka. Zależy gdzie
    pracuje.

  • 308. Data: 2011-07-05 18:24:36
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-05 18:16, to pisze:
    > begin Shrek

    > Niejeden wolałby być miesiąc w gipsie niż 5 lat bez prawka. Zależy gdzie
    > pracuje.

    Na OIOMie to raczej gips jest najmniejszym zmartwieniem. Jakbyś miał
    zaryzykować 2 lata bez prawka i 2/5 w zawiasach, albo wizytę na OIOMie
    to co byś wybrał? Bo ja bez wahania to pierwsze. Po pięciu latach śladu
    nie ma. Po OIMMie z wypadku rzadko się tak fajnie kończy.

    Shrek.

  • 309. Data: 2011-07-06 02:15:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał Gut

    > z opisu wynikalo ze kolumna kilku samochodow byla na lewym pasie i
    > zwalniala, dlatego zjechal na prawy wolny lub prawie wolny pas. afair
    > mowil ze staly jak juz byl na drugim pasie - cos w ten desen bo sam nie
    > potrafil precyzyjnie powiedziec.

    Ty mu lepiej powiedz, żeby wziął dobrego adwokata, bo jak będzie
    opowiadał takie historie, coraz to inne, przed sądem, to dobrze na tym
    nie wyjdzie.

  • 310. Data: 2011-07-06 02:34:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Nie jest odpowiedź na to co ja napisałem powyżej.

    A jakiej odpowiedzi oczekujesz?

    > Trudno - o prasie fachowej nie wspominam, ale nawet tutaj na grupie było
    > podawane jak to niewielkie różnice są.

    Bzdura i tyle. Pokaż te "fachowe" testy czy cokolwiek.

    > No właśnie, nie czytasz, eksperymentu nie chcesz przeprowadzić - wolisz
    > tkwić w swych imaginacjach, które mają niewiele wspólnego z
    > rzeczywistością. Uważaj też na wiarę w bożków trzyliterowych.

    Ależ mógłbym przeprowadzić, ale trochę za drogo wyjdzie kupowanie nowych
    opon, co jest dość prawdopodobną konsekwencją takiego testu.

    > Odpowiem Ci w tym samym tonie - inteligentni ludzie nie pomijają rzeczy
    > oczywistych przy analizie problemu, by zajmować się tylko mało istotnymi
    > fragmentami zagadnienia. Tak jest w szczególności z wypadkami.

    Ale my tu nie jesteśmy w sądzie i nie widzę powodu który miałby mnie
    zmuszać do pisania o sprawie wyłącznie jako o całości. Piszę o tym jej
    aspekcie, który mnie akurat zainteresował.