eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu › Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <iun039$buv$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iun5bk$ovl$1@inews.gazeta.pl>
    <iunduv$g92$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iunu89$uvm$1@mx1.internetia.pl>
    <iuo00a$phq$1@inews.gazeta.pl> <iuo1q1$i20$1@mx1.internetia.pl>
    <iuofe4$qba$1@inews.gazeta.pl> <iupgbe$df2$1@mx1.internetia.pl>
    <4e105300$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <iupmnb$gl5$1@mx1.internetia.pl>
    <4e10cb33$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <iuqkgl$t3$1@mx1.internetia.pl>
    <4e10f951$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
    <iurtgs$1cq$1@inews.gazeta.pl>
    <4e11c577$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <iusm5s$87t$1@mx1.internetia.pl>
    <4e124f75$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <iuud0q$kii$1@inews.gazeta.pl>
    Date: 06 Jul 2011 00:34:15 GMT

    begin Artur Maśląg

    > Nie jest odpowiedź na to co ja napisałem powyżej.

    A jakiej odpowiedzi oczekujesz?

    > Trudno - o prasie fachowej nie wspominam, ale nawet tutaj na grupie było
    > podawane jak to niewielkie różnice są.

    Bzdura i tyle. Pokaż te "fachowe" testy czy cokolwiek.

    > No właśnie, nie czytasz, eksperymentu nie chcesz przeprowadzić - wolisz
    > tkwić w swych imaginacjach, które mają niewiele wspólnego z
    > rzeczywistością. Uważaj też na wiarę w bożków trzyliterowych.

    Ależ mógłbym przeprowadzić, ale trochę za drogo wyjdzie kupowanie nowych
    opon, co jest dość prawdopodobną konsekwencją takiego testu.

    > Odpowiem Ci w tym samym tonie - inteligentni ludzie nie pomijają rzeczy
    > oczywistych przy analizie problemu, by zajmować się tylko mało istotnymi
    > fragmentami zagadnienia. Tak jest w szczególności z wypadkami.

    Ale my tu nie jesteśmy w sądzie i nie widzę powodu który miałby mnie
    zmuszać do pisania o sprawie wyłącznie jako o całości. Piszę o tym jej
    aspekcie, który mnie akurat zainteresował.