  • 31. Data: 2011-07-05 03:11:20
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Shrek

    > Nie. Bo na jezdnię weszli przed _stojący_ samochód.

    A potem przed jadący. Nigdzie nie jest powiedziane, że tylko pierwszy się
    liczy. Jak ktoś wbiegnie na jezdnię to może trafić i w trzeci z kolei nie
    dając mu większych szans w pewnych sytuacjach.

    > Jakby jechał prawidłowo, to nie musiałby gwałtownie hamować. Prawidłowo
    > jadąc zwolniłby do prędkościu umożliwiającej zatrzymanie bez gwałtownego
    > hamowania.

    Stwierdzenie, że jak ktoś jedzie zgodnie z przepisami to nigdy nie będzie
    musiał gwałtownie hamować jest nonsensem.

  • 32. Data: 2011-07-05 06:08:08
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-05 03:11, to pisze:

    > A potem przed jadący. Nigdzie nie jest powiedziane, że tylko pierwszy się
    > liczy.

    Zabrania się
    1) wchodzenia _na_ jezdnię:
    a) _bezpośrednio_ przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla
    pieszych,

    Wchodząc na drugi pas jesteś już na jezdni, więc na nią nie wchodzisz.

    > Jak ktoś wbiegnie na jezdnię to może trafić i w trzeci z kolei nie
    > dając mu większych szans w pewnych sytuacjach.

    Ten trzeci z kolei nie ma prawa tam być, z prędkością wykluczającą
    zatrzymanie. Od czegoś te zakazy wyprzedzania i omijania są.

    > Stwierdzenie, że jak ktoś jedzie zgodnie z przepisami to nigdy nie będzie
    > musiał gwałtownie hamować jest nonsensem.

    Stwierdzenie, że zakaz omijania nie wyklucza konieczności gwałtownego
    hamowania w razie pojawienia się pieszego jest nonsensem.

    Shrek

  • 33. Data: 2011-07-05 06:09:53
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-04 23:20, Cavallino pisze:

    > Ale opis grał, więc o żadnym zorientowaniu się nie ma mowy.

    Nie grał. Sytuacja w której pasy do lewoskrętu są odzielone wysepką jest
    raczej unikalna. A już na pewno nie ma jej na Puławskiej (choć i ta
    Puławska okazała się błędna).
    Shrek

  • 34. Data: 2011-07-05 12:27:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Nie grał. Sytuacja w której pasy do lewoskrętu są odzielone wysepką jest
    > raczej unikalna.

    Grał, bo nie jest niemożliwa i jednak się zdarza.
    W każdym razie teraz rozumiem dlaczego tak często odpowiadający pierdzieli
    od rzeczy bez związku z pytaniem, bo opowiada co mu się skojarzyło po
    pytaniu, a nie na to czego dotyczyło pytanie.
    Bardzo zła metoda.

  • 35. Data: 2011-07-05 13:16:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Shrek

    > Zabrania się
    > 1) wchodzenia _na_ jezdnię:

    Oczywiście, że na jezdnię, bo tam są samochody.

    > a) _bezpośrednio_ przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla
    > pieszych,

    Bezpośrednio przed czyli tuż przed czyli w taki sposób, że pojazd musi
    gwałtownie hamować czy omijać. Na jezdnię należy wchodzić w taki sposób,
    by pojazdy mogły się normalnie zatrzymać, bez gwałtownego hamowania i
    ustąpić pierwszeństwa.

    > Ten trzeci z kolei nie ma prawa tam być, z prędkością wykluczającą
    > zatrzymanie. Od czegoś te zakazy wyprzedzania i omijania są.

    Chyba wyobraźnia Ci mocno szwankuje.

    > Stwierdzenie, że zakaz omijania nie wyklucza konieczności gwałtownego
    > hamowania w razie pojawienia się pieszego jest nonsensem.

    Piłeś?

  • 36. Data: 2011-07-05 17:11:30
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-05 13:16, to pisze:

    > Bezpośrednio przed czyli tuż przed czyli w taki sposób, że pojazd musi
    > gwałtownie hamować czy omijać.

    Bezpośrednio, czyli bezpośrednio. Jak masz jeszcze jeden pas po drodze,
    to bezpośrednio już nie jest. Sorry - jak go pukniesz to się nie
    wybronisz - taka jest praktyka orzekania.

    > Chyba wyobraźnia Ci mocno szwankuje.

    Wyobrażac sobie można różne rzeczy. Mogł tam zapierdalać, ale mu nie
    wolno było - ma pozamiatane. Inna sprawa, że ze względu na swój dobrze
    pojęty interes nalezy to wziąć pod uwagę - winy to nie zmienia -
    kierowca się nie wybroni.

    A ty? Jak ktoś kto nie ma prawa ominąć stojącego przed przejściem
    samochodu może być zmuszony przez pieszego do hamowania? Nie pieszy go
    zmusza, a inne przepisy. Jeszcze raz - nie wybroni się.

    Shrek.

  • 37. Data: 2011-07-05 17:12:29
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-05 12:27, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Grał, bo nie jest niemożliwa i jednak się zdarza.

    NIe grał, bo według opisu sytyacja miała miejsce na Puławskiej, a tam
    takia systuacja nie jest możliwa.

    Shrek.

  • 38. Data: 2011-07-05 17:26:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > NIe

    Tak.

  • 39. Data: 2011-07-05 17:48:54
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-05 17:26, Cavallino pisze:

    > Tak.

    NIe ma jak siła argumentów. Wycinaj moje argumenty do woli, odpowiadając
    równoważnikami argumentów "Tak". Masz niedobór chromosomu Y?

    EOT.

  • 40. Data: 2011-07-05 17:58:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > NIe ma jak siła argumentów.

    Bardzo dobrze działa na ośli upór, który Ty nazywasz Twoimi argumentami
    (LOL)