  • Data: 2017-12-09 11:58:27
    Temat: Re: czym kleić radiatory do kości pamięci?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wygląda dobrze. Z tym, że: "Provides semi-permanent bonding, not design for
    > quick removal [..]"
    >
    > Próbowałeś po jakimś czasie usuwać?

    Nie próbowałem. Dla mnie ważne było, aby zrobić "raz na zawsze".
    Zobaczyłem, że na gorącym tranzystorze nie płynie nawet pod naciskiem i
    tak zostawiłem.
    Przed nałożeniem odtłuściłem obie powierzchnie suchą benzyną. Zresztą
    identycznie robię przed aplikacją pastą termoprzewodzącą, z tym, że
    zawsze staram się, aby pasty było tak mało, jak to możliwe.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam