    Date: Sun, 11 Dec 2016 00:31:37 +0100
    From: collie <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: dobra antena TV do słabego sygnału

    W dniu 10.12.2016 22:37, Adam pisze:

    > Moja propozycja: uwzględnij to, co już koledzy napisali i zadzwoń do kogoś, kto ma
    > pojęcie o doborze sprzętu

    Kobitka pisze, że pewne zajęcia nie są dla niej obce, a tu wielkiej filozofii nie
    ma: kupić dwie anteny "drabinkowe" (czyli yagi) i zwrotnicę, połączyć, ustawić
    w odpowiednich kierunkach, antenę VHF umocować pionowo i już można oglądać TV
    Trwam. A jeśli zabawa z dwiema antenami nie podchodzi, to można spróbować
    z jedną szerokopasmową i wielokierunkową anteną Saturn 1 - wyglądającą jak UFO -
    odbierającą kanały 6-60, do kupienia właśnie we wspomnianym Dipolu. Jeśli nie
    jest zbyt daleko do nadajników, to taka antena może dać radę.