  • Data: 2019-09-20 23:38:12
    Temat: Re: dylematy hydrauliczny - obieg zamknięty a korozja
    Od: Tomasz Piasecki <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 13 September 2019 01:18:20 UTC+2, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    pompa i nieco rur z nierdzewki. Niestety, złącza, które ktoś oryginalnie wstawił były
    słabo ocynkowane i korozja je zżarła. To by jeszcze nie było złe, gdyby nie kolor
    jaki woda przybrała niosąc ze sobą drobinki i brudząc szklane rury.

    > Pompa jaka (z czego)?

    Stalowa, zatapialna. Nie pamiętam dokładnie.

    > Glikol ma inną (niż woda) i lepkość i gęstość, nie zakłóci to istotnie
    > tego co pokazujesz na zwężce?
    weeeelll..i tak i nie. W sensie - i tak nie działa to tak jak na rysunku w książce,
    ale jakościowo się zgadza. Więc nie :)

    --
    TomaszPe